View Single Post
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Selvfølgelig finnes det andre måter å utvide komfort-sonen sin enn rusmidler. Det kalles å pushe seg selv. For meg virker det som at du tror alt og alle velger samme rute som deg for å løse problemene sine og det er utenkelig at folk kan ha andre grunner til å ruse seg. Eksempelet du kommer med gir heller ikke mening da det over hodet ikke har noe med å utvide komfort-soner å gjøre. Er man først komfortabel så er det innenfor komfort-sonen og det er derfor ingen grunn til å utvide den i en slik situasjon. Å bli mer komfortabel i en slik situasjon utvider ingen ting men det er godt mulig man tar seg mer til rette siden man allerede er komfortabel.

At du har hatt rusproblemer og kommet deg ut av dem er vel og bra men dette minner bare mer og mer om en som mener han har funnet meningen med livet, møtt jesus eller har hatt en eller annen form for åpenbaring og på død og liv må frelse alle andre. At andre kan kjenne seg igjen i dine problemer er en ting men det betyr ikke at alle har de samme problemene som deg.
Vis hele sitatet...
Jeg tror du har misforstått en god del. Kan du gi meg et eksempel på en som ruser seg uten å utvide komfort-sonen utenom medisinske grunner.