View Single Post
Sitat av CallMeMaybe.Dog Vis innlegg
Jeg vil poengtere at jeg ikke ser ned på noen som ruser seg. Jeg har hatt problemer selv og jeg forsetter og jobbe med dem på daglig basis. Dette var ment for å være motiverende til å ikke ruse seg og takle situasjoner uten rus.
Vis hele sitatet...
Du snakker om rus som om det bare blir brukt for de som har problemer.

Mennesker liker å gi seg selv belønning hvis de har prestert noe bra. Dersom noen ønsker at dette skal være cannabis i ny og ned, er det jo absolutt ikke et problem.

Det er ikke alle som benytter rus for å rømme fra virkeligheten.

Sitat av CallMeMaybe.Dog Vis innlegg
Poenget mitt er at hvis hverdagen din hadde vært perfekt ifra morning til kveld, hadde du aldri hatt et behov for å ruse deg. Hva skulle da motivet ha vært for å bruke masse penger på rus? Følelser fører til handling når det er et motiv. Hvilke følelser er det som får deg da til å handle?
Vis hele sitatet...
Hva om denne jointen etter et vellykket arbeidsprosjekt er nettopp det lille ekstra for å få en perfekt dag?

Hvilken er du til å dømme, at en dag skal være perfekt uten rus? En dag kan være perfekt, ved å inkludere rus.

Jeg snakker ikke om rusmisbrukere.
Sist endret av MrCryptical; 20. oktober 2014 kl. 20:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.