View Single Post
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Haha er dere helt svette eller?

Ok, grandiz tøffen selv.. Hva gjør du for å ende en slåsskamp? Jo du sparker og slår til motstandern din ikke gjør motstand lenger. Skal du først slåss så gjør du deg ferdig, ikke slå han 2-3 ganger for så at han skal ta deg neste helg igjen. (jada, du er så søt å snill så du hadde bedt om tilgivelse dagen etterpå å blitt bestevenner)

Ser flere nevner over her at de skal ha med seg våpen etc.. Det er like feigt nettopp pga den som har våpen har fordelen..
Vis hele sitatet...
Så du evner ikke å slå ut en motstander mens han fortsatt står på beina?
Hadde jeg vært vitne til f.eks en voldtekt, eller grov vold på min familie, hadde jeg også sannsynlig sparket og slått vedkommende urørlig, helseløs.
Men ikke for noe jævla "dama-til-kompisen-min-blei-knulla-av-en-annen" piss. Jeg synes det er teit og barnslig, og vitner om at du har sett altfor mye på amerikanske gangsterfilmer, hvor moralen er å blåse alt og alle som strider imot de uskrevne reglene.

Angående våpen så er jeg enig med deg, Sherlock. Selvfølgelig drar den med våpen fordel av slikt, ikke så rart det lønner seg å holde seg til hælvete unna utesteder som er infiltrert av somaliere på Grønland. Her snakker jeg av egne erfaringer, så folk kan spare seg ved å dra opp rasistkortet.