View Single Post
Jeg har en sønn (<1 år) sammen med forlovede som jeg har vært sammen med i over fem år. Vi har bodd sammen utenlands i to år, bodd hver for oss under corona, etterpå har jeg stått som garantist for å hjelpe henne med visum og flytte til Norge så vi kan være sammen

Jeg har jobba ræva av meg for å hjelpe kjærringa med å flytte hit og nå føler jeg at hun og barnevernet spytter på meg. BV gjør alt de kan for å hjernevaske henne til å hate meg og de har siden dag 1 bestemt seg for at jeg er en dårlig fyr, uten å ha fakta på bordet. Fysisk og psykisk mishandling fra hennes side mot meg har de aldri nevnt, selvom hun har tilstått å ha brukt vold mot meg i retten. Jeg har aldri vært fysisk mot henne til tross for at hun bruker vold mot meg, dette har hun også bekrefta i retten. Hun sparker meg i leggen, lugger, klyper. Jeg kan prøve å laste opp bilde av hvordan leggen min så ut før jeg ble kasta på cella av politiet, halve leggen var dekka av blåmerke og sår.

Jeg sier ikke og har heller aldri sagt at jeg er en perfekt far, det er første barn for begge to.Jeg har røyka cannabis over lengre perioder med et par pauser, noen korte og noen lange. I perioden vi bodde sammen utenlands har jeg ikke brukt noen andre rusmidler enn alkohol. Jeg går nå på urinprøver pga barnevernet og forsøker å holde meg unna rus. Har røyka mellom 2-3 gram de siste to månedene - med en negående kurve. Jeg misbrukte kokain i 3-4 måneder før barnet barnet ble født, dette angrer jeg veldig på. Slutta med kokain i fjor, i ettertid har jeg kun brukt det som smertelindrende i forbindelse med ekstrem tannverk mens jeg venta på tannlegetime. Jeg kan sitte på utesteder/nasch med folk som drar linere og det frister meg ikke i det hele tatt selvom det ligger rett foran trynet mitt. Drikker litt alkohol for å hjelpe med abstinensene fra cannabis - røyka i nesten 15 år. På det verste var det 3+ gram daglig. For min aldersgruppe så er mitt rusbruk nå i dag moderat, egentlig heller lavere. Har tenkt å kutte ut alkohol 100% men er ikke lett når jeg sitter alene uten dama og ungen. Er så jævlig deppa. De bor på et "familiesenter" på andre siden av byen og vi har nesten ikke kontakt. De prater om meg som om jeg skulle vært sprøytenarkoman og det er jeg drittlei av!!! Helvete jeg er forbanna

Jeg kunne fortsatt å skrive men velger å heller vente på noen svar før jeg utdyper meg videre.

Fikk 24 dager for vold mot tjenestemann og trusler mot politi. De prøvde egentlig å sikte meg for vold mot min forlovede, til tross for at hun hele veien har sagt at det ikke stemmer. Det fantes aldri bevis for det og det har heller aldri skjedd. Den saken er henlagt. Politiet kom pga husbråk, greit nok, men er det rart at jeg skjeller henne ut når hun oppfører seg som en voldelig psycho? Jeg mener jeg har grunn

nn. 24 dager ubetinget pga politiet ikke gjør jobben sin. Svin!!!

https://imma.gr/120182xa6236
Sist endret av WouwseP; 9. mai 2023 kl. 00:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.