View Single Post
Sitat av vindaloo Vis innlegg

En stor andel?
Det er jo ikke så mange her totalt.
Vis hele sitatet...
Hvis det ikke er så stort antall totalt, så skal det jo desto færre til før det blir en stor andel.

Jeg liker ikke å være upopulær, men jeg gjør ikke så mye for å slippe å være det heller.
Vis hele sitatet...
Tenkte ikke på deg her.

Sitat av meitemark Vis innlegg
Dette er på linje med hvordan barn og unge tenker at andre tenker om de. Sannheten er at de aller fleste har mer enn nok med seg selv og sin egen verden.

Jeg er administrator, men kan helt fint si at jeg har ikke tid til verken å elske eller hate noen som helst her inne. Til nød irritere seg over noen, og i verste tilfelle blir brukeren lagt til i en liste* over noen som må sees på en gang i blant.

*listen kan være mental, en tekstfil eller en automagisk robot som fotfølger folk og ser alt de poster og rapporterer om det. Vi lever tross alt i en teknologisk verden, og det aller fleste irritasjoner kan erstattes av noen få linjer med kode.
Vis hele sitatet...
Du har ikke et bilde eller to på soverommet som du kaster dartpiler på altså?

Men seriøst. Ja, det er en barnegreie. Og en narsissistgreie. Men det er også en populistisk subkulturgreie, blant grupper som bygger omtrent hele identiteten sin i å være i opposisjon til det etablerte/eliten/det politisk korrekte. Spesielt interessant er det i alle fall ikke.
Sist endret av *pi; 13. april 2023 kl. 12:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.