View Single Post
Trådstarter
12
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Har du spurt hotellet om de kan endre dato mot å betale litt mer? Hvis Booking ikke løser det så er det mulig hoteller er mer fleksibelt.

Jeg har alri hatt problemer med Booking tidligere, har brukt em i mange år. Hotels.com har jeg hatt problemer med 2 ganger, så dem bruker jeg ikke mer.

Kan jeg også gi deg et lite tips? Bruk en skjerm.opptaker, feks obs.org så tar du opp mens du bestiller. Da ser du om du tastet feil. Og gjorde du det riktig, har du et sabla godt bevis mot Booking på at bestillingen gikk feil.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset. Det skal jeg gjøre heretter. Jeg skal filme hver bestilling jeg tar for å kunne nekte å betale dersom feilen ikke er min feil.
Jeg har ikke hørt mer fra booking, men jeg skrev melding for to dager siden om at det som er synd er at jeg ikke vet om jeg får fri og at jeg vet ikke hva som hadde skjedd. Jeg trodde at jeg hadde trykket refunderbar. Jeg får se om de viser seg behjelpelig eller ikke. Hvis ikke får jeg bare ta lærdom til neste gang. Booking skulle hatt en angreknapp som virket innen 24 timer etter bestilling om man ser at noe er feil på bekreftelsen. Men sånn er det desverre ikke. Hotel.com er nok desverre ikke noe bedre. .

Takk for svar og godt råd
Sist endret av Ronja1234; 19. april 2023 kl. 15:01.