View Single Post
Sitat av Taurean Vis innlegg
Er ikke brunt det samme som olje? Og olje er laget på den måten?
Vis hele sitatet...
Hasj/Brunt er laget av krystallene/hårene på budsa, du legger f.eks budden i en fin rutet fille, slår å dunker lit på den så krystallene knekker av deretter gnikker du krystallene mellom hendene å du har hasj. Det er mange måter å gjøre dette på. Det du kansje blander med er BHO = Butane Hash Oil, dette blir fremstilt på en annen måte men er ufarlig men skal ekstremt små doser får å bli høøy!

Sitat av EquallyFlaw Vis innlegg
hei!

jeg er enn nysjgerrig fyr som lurer på en ting. jeg har røyka både brunt å grønt før, men nå i de siste har en kompis av meg snakket i vei om at brunt er mye farligere enn grønt. er det noen her på forumet som eventuelt kan forklare meg en del om hvorfor det er det? har hørt røverhistorier om folk som har fått blanda ting i hasjen sin så jeg tror at de ikke er kun tull på han.

takker for alle svar. skjønner at jeg burde lest meg opp på dette her før jeg begynte å røyke, men nå er de for seint så prøver å finne ut av de nå!
Vis hele sitatet...
Hasj/Brunt er laget av krystallene/hårene på budsa, du legger f.eks budden i en fin rutet fille, slår å dunker lit på den så krystallene knekker av deretter gnikker du krystallene mellom hendene å du har hasj. Det er mange måter å gjøre dette på. Men brunt kan være mer skadelig da det ofte blir blannet med henna som jeg har forstått, hard bruning er farligere en grønn men er ikke farlig på samme måte som røyk eller alkohol, finner du en myk bruning så må du takke ja kjøpe å kose deg for det er bra greier !

Sitat av Taurean Vis innlegg
Er ikke brunt det samme som olje? Og olje er laget på den måten?
Vis hele sitatet...
Du tenker sikkert på BHO = Butane hash oil, som er en slags olje men er ikke olja fra planten, denne type hasj er ekstremt kraftig