View Single Post
er vledig usikker på hva jeg tror, men for 2 månders tid siden følte jeg som faen på meg at ingenting var tilfeldig, følte nesten at jeg hadde skjønt hvordan ting fungerte og det var ikke bare en gang jeg sa en ting som kom til å skje så skjedde det, grunden til at jeg kunne si at "det skjer nå" veit jeg ikke helt, men følte som sakt at jeg forsto hvordan ting fungerer og så var det bare å legge sammen brikkene og da sto jeg med et svar om fremtiden som kom til å skje, syns det var passe sykt og skjønner ikke hva det kom av, i den perioden trodde jeg at jeg var sykisk pga jeg så mange "tegn" rundt meg som sa til meg hva som kom til å skje på en måte, vanskelig å forklare... men isåfall, skulle til sykolog og rett før jeg skulle det begynte mine "misstanker" og skje, ting som jeg aldrig kunne hat vist kom til å skje... så da dreit jeg i sykologen siden dette var grunden til at jeg skulle ditt i første omgang.
Før denne episoden så trodde jeg at alt var tillfeldig, men nå er jeg ikke sikker!
ALdrig skjedd med meg igjen, men etter den episoden så har jeg det begynt å ha det ene øyet litt ekstra oppe og se litt mer hva som skjer rundt meg nettop for å se om ting skjer ved en tilfeldighet eller om det er forutbestemt