Tråd: Utroskap...?
View Single Post
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av vedinhio Vis innlegg
Så mange fløtepuser det er på nFF da. Har ganske lite med gangsta eller ikke å gjøre, det har noe med at du vil beholde den personen du elsker.
Hvis en jente er utro mot deg og du tilgir henne, kan du banne ræva di på at hun kommer til å gjøre det en gang til. Tough love er ikke for ingenting.
Vis hele sitatet...
Haha, fløtepuser? Du mener alle de som reagerer på din uttalelse om at "Hvis JEG gjør det er det ikke min feil, men pikken sin; hvis HUN gjør det skal hun straffes (fysisk). Dette viser bare en ting, og det er for en stakkars, ensom jævla skjel du er. Du legger faenmeg ikke hånden på noen som er fysisk sjanseløse mot deg (gutt eller jente) hvis du ikke har en GOD grunn (og da snakker jeg om at hun/han har voldtatt, drept, skadet din familie/venner osv).

Til tråden:

Jeg opplevde utroskap etter et forhold som varte i ca 5 år og var på vei til å kjøpe leilighet og bli "etablert". Jeg fant det ut ved en tilfeldighet, og det tok minst et år før jeg sluttet å tenke på det..den dag i dag er jeg lykkelig for at det gikk som det gjorde, for hun var utro med den nye typen, den nye etter det...the ball rolls. Done it once; you'll do it again. Det var også med en av mine gode kompiser. (Som mistet 90% av sine kamerater etter dette..)

Av den regla lærte jeg en ting; veldig mange er veldig ond. Gode venner er skjelden vare. Ta vare på de du har. Den dag i dag er jeg lykkelig og har venner som jeg faktisk stoler på. Du merker fort hvem som er din ekte venn når du går tom for cash og... poff..they gone.