View Single Post
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Haldol virker å være antipsykotika så ser virkelig ikke hva det kan gjøre godt. Antipsykotika er det siste jeg vil ha i en tannlegestol da det gir meg rykkninger i hele kroppen som man absolutt ikke vil ha.
Hva brukes Haldol for?
Haloperidol brukes hovedsakelig i behandling av schizofreni, men også andre psykiske lidelser som bipolar lidelse type 1. Det kan også brukes ved uro- og forvirringstilstander hos eldre mennesker.
Vis hele sitatet...
Det er en grunn til at jeg er skeptisk. Hvilken effekt vil dette ha?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja. Bare!

Dere får begynne å pusse tenna bedre og slutte å drikke brus, så slipper dere tannlegeskrekken. Win win.
Vis hele sitatet...
Gikk ikke til tannlegen på 20 år men pusset like vel tennene godt. Har kun hatt 1 hull, i en alder av halvveis til 90. Føler ikke at det er pga for dårlig tannpuss eller brusdrikking…

Hvor mange hull har du hatt? Mer enn meg? Da MÅ du begynne å pusse tennene dine gutt/jente/mann/dame/hen!!

Selv om en ikke akkurat har det problemet selv så er det faktisk mulig å vise forståelse for at kanskje andre har det. Regner med at du ikke er et unikum, selv om du kanskje er av den oppfatningen selv (virker det som).