View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Av deg og kompisen din så tror jeg du trenger mer hjelp enn ham.

Skjerpings, kompisen din blir misbrukt som barn, og sliter med konsekvensene, og det første du tenker når du ikke er smart nok til å forstå handlingsgrunnlaget for hvorfor han gjør ting, er at din gode venn er blitt pedofil. Du trenger hjelp.

At tidligere offer for misbruk har lyst til å hjelpe andre i samme situasjon er ganske så vanlig skjønner du. Man er ikke pedofil av den grunn.
Noen unger har _ingenting_ og blir i tillegg fettla me av nær slekt. Alt de ønsker seg er en annen seng å sove i for en natt. Ikke så jævli vanskelig å tenke seg til. Og du kjenner fyren bedre enn oss.

Du bør søke hjelp, du høres seriøst paranoid ut og kanskje en utredning kan være til hjelp.
Kanskje kompisen din kan hjelpe deg.
Tviler på han anmelder deg i alle fall.
Vis hele sitatet...
Mulig jeg er paranoid, derfor har jeg ventet par uker for å la det synke inn for at følelsene ikke skal styre. Jeg har ikke gjort noe som helst, jeg kommer for å høre om tips.

Jeg har ikke sagt noe til noen i person, nemlig for at det ikke skal påvirke han negativt. Dette er ett "anonymt" forum, en gal person ville vel gått rundt til venner og bekjente.

Hva om jeg bare børstet det bort også får jeg vite noe grusomt om 2 år.

Har aldri opplevd at noen endevender stua for å finne en minnepenn, for å så gå å runke i 3 timer.

Ringte noen varsellamper i hodet mitt, men fortsatt var jeg like hyggelig etter alt dette skjedde. Ingenting er anderledes, annet en at jeg ble mistenksom.

Flott innspill, er ganske 50/50 her i tråden. Så tydelig at jeg ikke bare jeg er helt koko.

Kom nettopp på at han bablet om å "akseptere fetisjer" og hvor mye det hadde hjulpet han.

Men ja, skal roa meg ned også se hva fremtiden bringer og ikke ta noen beslutninger basert på synsing.