View Single Post
Trådstarter
69
Sitat av _abc_ Vis innlegg
@Lil@ litt spesielt at du reagerer så sterkt på språkbruken min men velger å unngå å svare på det jeg spurte deg om. Om du ikke ønsket en diskusjon med forskjellige tanker og innspill så kunne du jo bare sagt hva du tenker og hva du vil gjøre i forhold til din situasjon og spurt oss hvordan mannfolk reagerer på slikt. Og kanskje ville du fått like mange forskjellige svar som antall brukere som tok seg tid til å svare.

@meaculpaUIO hadde jo et helt annet syn en meg på saken. Det betyr likevel ikke at hans syn er korrekt, eller at mitt syn er korrekt. Vi kan jo ikke svare deg annet enn fra generelle betraktninger som uansett er farget av våre personlige erfaringer, vår ballast og vårt ståsted i livet. Den du kanskje burde snakke med om dette er jo mannen din, for til syvende og sist er det jo hva han tenker og føler rundt dette som er viktig.

At du føler deg krenket over ord som puling og et litt mer folkelig ord for onani det får du nesten bare deale med, du er voksen så når du henvender deg på et forum får du ha rygg til å tåle å lese de svarene du får uten at du blir sur eller støtt over språket.

Vil du ha en helt kliniske samtale om dette kan du feks snakke med en psykolog eller kanskje en prest om du tenker at psykologen tar for mye betalt. I begge tilfellene tenker jeg at du kan være ganske sikker på at språkbruken ikke vil gjøre at du føler deg krenket eller støtt på noen som helst måte. Jeg håper for både skyld og typen dins skyld at du forsøker å grave videre i dette. For måten du håndterer dette på evt ikke håndterer dette på kan få langvarige konsekvenser for forholdet evt. for typens nykterhet. Håper det løser seg til det beste for dere.
Vis hele sitatet...

Hva har du spurt om som er ett spørsmål som jeg skulle svart på? Hva som kommer ut av å mase? Jeg maser ikke, nevner ikke sex med ett ord faktisk, spør ikke om det, og det er ikke ett tema. En gang eller to i uken ber jeg om at han legger seg sammen med meg fordi jeg har behov for hudkontakt, og der stopper det.

Det er vel egentlig det eneste spørsmålet til meg jeg finner i dine svar.
Så svaret på det er vel at hva det kommer ut av å mase vet jeg ikke, den varianten har jeg ikke prøvd.

Dette var forøvrig mine spørsmål "ER det noen her som har opplevd noe lignende og vil dele erfaringer med meg?
Hva hjalp, hva hjalp ikke - hvor lang tid var det sånn, ble det i det hele tatt bedre?"

Og du har vel strengt talt ikke besvart de med innleggene dine?

Jeg tåler for all del ordbruken din, men det får alt til å høres så lite voksent ut - jeg er ikke ute etter ett knull, jeg er ute etter å forstå.

Jeg tror vi misforstår hensikten med svarene begge to

Sitat av Dough Vis innlegg
Du savner en mann du ikke kjenner og aldri har kjent. Hva som kommer ut av denne dvalen vet han ikke selv en gang.
Vis hele sitatet...
Jeg liker mannen jeg ser nå MYE bedre enn han jeg så for 7 mnd siden iallefall. Samtalene flyter lettere, han viser mye mer omsorg, han er mye mer til stedet, han er mer reflektert - om enn kanskje litt mer lukket. Alle de gode kvalitetene jeg så før er forsterket, og mye av de tingene som var vanskelig har forduftet- med stor sannsynlighet fordi det var rusadferd.
Sist endret av Lil@; 3 uker siden kl. 12:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.