View Single Post
normal's Avatar
Trådstarter
50
Vil gjerne hjelpe deg Slashdot, men du ber meg egentlig om å være svarskjemaet ditt. Det må være uproblematisk å konstatere at du ville stilt oppfølgingsspørsmål, og at det jeg prøver å unngå skjer allerede. Kontakt røgeberg direkte, eller ring advokaten Arne Seeland og si at lurer på hvordan saken ble lagt opp, og at du gjerne vil høre om dette i fem minutter. Det er uproblematisk at du er en utenforstående - de vet godt at folk er svært nysgjerrige på saken.

Argumentasjonen man har lagt seg på i denne individuelle saken er at BD tilfredsstiller kravet til edruelighet. Hva man legger seg på i gruppesøksmålet vet jeg ikke. Det er ingen advokat som legger opp en rettsak eller gir fra seg metoden sin før noe penger er lagt på bordet. Men du vet jo hva som skal prøves du like godt som meg.

Men så fort dommen er publisert så lover jeg å dele den med deg. Den faller da to uker fra forrige mandag.

Hvis man kan akseptere at jeg kan opplyse mye dårligere enn hva de kan, så selvfølgelig, spør i vei.

Argumentasjonen man har lagt seg på i denne individuelle saken er at BD tilfredsstiller kravet til edruelighet. Hva man legger seg på i gruppesøksmålet vet jeg ikke. Det er ingen advokat som legger opp en rettsak eller gir fra seg metoden sin før noe penger er lagt på bordet.

Annet som ble anført i retten, og som vi ikke kjenner verdien av før dommen faller, var at det var ingen tilknytning til de lovbrudd BD var dømt for og det å miste sertifikatet. Det ble pekt på at det var et veldig inngripende vedtak ovenfor en person som drev gård.

Men så fort dommen er publisert så lover jeg å dele den med deg og resten av freak. Den faller da to uker fra forrige mandag. Da vet vi mer om hva som ble vektlagt, og om vi i det hele tatt vant for Bjørn.
Sist endret av normal; 4. mai 2015 kl. 12:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.