View Single Post
Trådstarter
16
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Det beste vil være å spørre dealeren hva det er, h*n er den eneste som kan si med 100% sikkerhet hva det er, om mindre ikke h*n gjorde som deg da og spontant kjøpte noe stoff som skulle være som sopp.

6-apb er forøvrig gult klumpete pulver som lukter som lakris og varer i 4-6 timer, alle gangene jeg har vært borti det. Dette blir bare spekulering da, ikke noe fasit.
Vis hele sitatet...
luktet mere en "blumsteraktig" søtlukt er vel den nermeste måten jeg kan beskrive den på.

begynner å få vondt i magen??? vor sterk smertene ær kan jeg ikke beskrive selv for nå er jeg helt på tur? har noen opplevd magesmerter ved dropping av diverse rc's? noe jeg fortsatt er usikker på er om jeg tripper eller er på noe annet, uro stress å plager så kan jo hende magesmertene er bare inbillning?

Sitat av SkyFlyHigh Vis innlegg
luktet mere en "blumsteraktig" søtlukt er vel den nermeste måten jeg kan beskrive den på.

begynner å få vondt i magen??? vor sterk smertene ær kan jeg ikke beskrive selv for nå er jeg helt på tur? har noen opplevd magesmerter ved dropping av diverse rc's? noe jeg fortsatt er usikker på er om jeg tripper eller er på noe annet, uro stress å plager så kan jo hende magesmertene er bare inbillning?
Vis hele sitatet...
nummen følelse på magen også har driit noia nå!!!! er dette bare innbilng?

kan moderator være så snill å slette tråden? innså selv hvor idiotisk den var etter en sinnsyk natt igår.