View Single Post
Sitat av swember Vis innlegg
Eneste sjansen du har for å skifte til elektro nå er å ringe rundt til alle skolene nær deg i første skoleuke for å høre om de har en ledig plass til deg. Og elektro er generelt veldig vanskelig å komme inn på så vedder nesten på at ingen har plass til deg desverre. Men om du vil kan du gå tip (for da kan du også gå maritime), på tip har de ofte ledige plasser.

Ble fortalt dette av inntakskontoret når jeg hadde samme problem som deg.

Og ja, det er "piece of cake" å bytte skole neste skoleår.
Vis hele sitatet...
Kan høre med skolen jeg går på først. Er jeg utrolig heldig er det kanskje en ledig plass til meg. Hvis ikke må jeg kanskje gå tip som du sier. Der har vi problemet med at jeg egentlig ikke vil gå tip Er ikke så interessert i selve tip faget. Har hybel å alt klart flytter unna hjemme så å skifte skole er ikke akkurat så veldig aktuelt

BTW, kan jeg være heldig med noen "dropouts" av elektrofag også. Ikke sant?

Sitat av Siilverpants Vis innlegg
ta kontakt med rådgiveren på den skolen du allerede har kommet inn på så vil nok han ordne det meste for deg

du bør forsåvidt gjøre det ASAP
Vis hele sitatet...
Tror vi skal ha møte med rådgiver første skoledag de som vil. Kan se om jeg får sneket meg en tur inn. Det er vel så ASAP jeg har mulighet til.

Sorry for alle skrive feil osv. er på mobilen + pluss at jeg er trøtt
Sist endret av HaakonBacon; 12. august 2014 kl. 00:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.