View Single Post
Sitat av heylo123 Vis innlegg
Riskerer jeg fortsatt ikke å få førerkort inndratt?

http://www.mssenteret.no/mssenteret/aktuelt/endring-av/

Btw;

Det går på en måte gått bedre nå, i går, og i dag. Har fått roet tankene ned en del, og prøver ikke å tenke på alt negative. men føler meg fortsatt veldig rar, og ikke som meg selv. har minimal motivasjon til å gjøre noe som helst også, og jeg er helt apatisk.
Vis hele sitatet...
REIS DEG OPP! Det er det eneste som er å gjøre her. Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Begynn med å clean hele kåken shinings. Hele dagen omså, da føler du deg 10 ganger bedre. Og seriøst hvis du ikke klarer å reise deg opp å få kasta søppla å shit før fluene kommer så er det bare latskap. Er ikke akkurat vanskelig å gjøre det. Om du føler det er vanskelig så betyr ikke det at du skal la deg styre av følelser og la vær og gjøre det. Hvis ikke du er en Alien eller noe så tror jeg du føler deg mye mer ryddig i hodet hvis det ser bra ut rundt deg. Funker for folk flest.

Å gjøre seg selv opptatt med ting er stort sett det som hjelper om man har hengt seg opp i noe eller føler seg dårlig. Og synes synd på seg selv vil aldri hjelpe, da er du i nedoverbakke dessverre.

Og prøv dette. Dette er min livsfilosofi nesten =
Med engang et snev av negative følelser tar tak eller det knyter seg inni deg så PUST rolig inn! Veldig viktig å puste og også spørre seg selv, hvorfor føler jeg meg dårlig nå? Har jeg grunn til det?

Ønsker deg alt godt =)
Sist endret av chrox; 19. september 2014 kl. 08:27.