View Single Post
Vet ikke om dette er blitt diskutert i detalj tidligere, men jeg er fascinert av saken om David Grusch. For de som ikke kjenner til fyren så jobbet han som amerikansk etteretningsoffiser i 12 år, og har vært en del av militæret i 16 år.

Han var blant annet en del av National Geospatial Agency, de som driver satelitt og signal-etteretning mot utenlandske stater. Der skrev han deler av Presidentens daglige etteretningsrapport.

Til sakens kjerne. David Grusch sier at USA har et aktivt program for å hente/kopiere teknologi fra utenomjordiske fartøy, og at han har bevis for dette i form av en rekke dokumenter og over 40+ vitner som har jobbet innen feltet.

Det jeg synes er fascinerende er at Grusch virker legitim. Han har en sinnsyk CV og har kommet med informasjonen i høringer, hvor han vitner under ed.

Hvis det han sier stemmer, er det ganske så banebrytende. En slik teknologi burde vel deles med alle, til fordel for menneskeheten som helhet. Til samme tid sliter jeg med ideen om at USA skal ha klart å skjule dette i nesten 100 år.

Her er åpningstalen hans fra den siste kongresshøringen: https://www.youtube.com/watch?v=lcrCMLVk614

Har noen andre sett på saken og gjort seg opp noen tanker?