View Single Post
Trådstarter
69
Sitat av Dough Vis innlegg
Det forklarer ikke det viktigste, hvorfor han har valgt å ruse seg. Det bakenforliggende som også er nøkkelen til å ikke begynne igjen er jo det store spørsmålet. Så her er det åpenbart en jobb å gjøre, en vei å gå som tar tid.

Man blir jo ikke overrasket over hva folk roter seg opp i og finner seg i lenger. Synes det er helt utrolig at du har hoppet inn i dette med armer og bein, flyttet sammen med en fyr som har ruset seg. Amfetamin er noe skikkelig dritt å gjør selv de beste folk til kyniske monstre. Hvordan står det egentlig til med tilliten etter dette, er dette virkelig noe å satse på?
Vis hele sitatet...
Takk for innspill, vi bor ikke sammen og jeg anser meg selv som godt reflektert og i relativt god stand til å ta egne valg. Jeg spurte ikke om råd om det du svarer, han har sine grunner og de er irrelevant så lenge jeg vet om de.

Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg har ikke selv brukt gate speed over tid, men jeg har gått på og av litt store doser attentin som er amfetamin man får på resept. Jeg vil si at lysten burde begynne å komme seg litt nå etter 2mnd. Det sies at etter 3mnd så skal reseptorene i hjernen ha resatt seg ganske til normalen, selvfølgelig litt avhengig av hva man har brukt og hvor mye/lenge. Men uansett så burde ting begynne å komme seg etter 3 vil jeg tro.

Men det kan jo være greit å kickstarte ting litt. Seksuell aktivitet resulterer ofte i mer lyst. Hva med å be han gå ned på deg når du har behovet, så får ihvertfall du dekket ditt behov delvis og etter noen ganger med hodet mellom beina dine så burde vel lysten hans komme seg etterhvert. Jeg vet ihvertfall selv hvor kåt jeg blir av å spise dama mi.
Vis hele sitatet...
Takk for hjelpsom tilbakemelding,dette har vi begynt kommunisere litt om så håper det hjelper.
Sist endret av Lil@; 14. mars 2024 kl. 07:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.