View Single Post
Folie à deux
Trådstarter
477
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Jeg har gitt opp skrekkfilmer egentlig :/ som du sier vanskelig å lage og alt har blitt gjort virker det som, man vet når jumpscare kommer osv osv.

Skal vente i et lite håp om at en dag kanskje det kommer noe som faktisk er skummelt, ellers får jeg bare finne glede å skremme mine framtidige barn med filmene jeg ble redd av god bedring!
Vis hele sitatet...
Ja som poengtert en veldig vanskelig sjanger å produsere riktig. Begynner å bli ganske så mange år siden jeg måtte sjekke alt som var av boder, klesskap og ikke minst kjelleren før jeg turte å slå av lyset før jeg la meg.

Og haha ja, når man var kid så skremte jo alt mulig av skrekkfilmer. The ring og lignende satt jo en støkk i deg gjerne en ukes tid eller to

Sitat av Barte-Sam Vis innlegg
-Jeepers Creepers
-Alle filmer fra Rob Zombie
-Cube (1997)

Ellers synes jeg de første Hellraiser-filmene er ganske så festlige.
Vis hele sitatet...
Haha ja, jeg husker spesielt cube og det er en film jeg faktisk ser jevnlig sikkert på grunn av litt nostalgi. Digger også hellraiser, er vel 10-12 filmer derifra nå? De fra mid 80-tall er jo klassiske

Sitat av Bradpitt Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Denne ligger faktisk på lista over dagens se-filmer. Hørt mye bra om den, thx.
Sist endret av noguhso; 13. september 2023 kl. 12:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.