View Single Post
Okay, greia er at jeg har hatt et annlegg i bilen min i 2-3 mnd nå. Det er kun subben som går på forsterkeren og det har funka helt fett. Men her om dagen så spillte pluttselig ikke subben, jeg skjønte ingenting og sjekket om det var noen løse ledninger bak, det var det ikke.

Gjennom uka så har det jo snødd endel så jeg har vært ute å kjørt mye på kvelden, da har den ikke funka, men sånn annhver dag på vei til jobb, så har den spilt. Men nå har den ikke spilt siden jeg var på vei hjem fra jobb på torsdag.

Jeg har som sagt sjekket etter løse ledninger både bak ved forsterkeren, og bak spilleren. Jeg har til og med byttet ut ledningene som gikk fra forsterker til sub.

Etter at alt dette var gjort og det fremdeles ikke var noe lyd. så sjekke jeg ALLE sikringene, ingen som var ryki.

Planen min nå er å få koblet subben til en annen sin bil, bare for å se om det er subben det er noe galt med.

Er det noen som har vært borti noe lignende før? For jeg er het clueless, det som irriterer mest er ikke det faktus at jeg ikke har bass når jeg hører på musikk, men det er det at jeg ikke ANER hva faen som er galt :P


tl dr: Subben funker ikke, hvorfor?