View Single Post
Sitat av SkullKid97 Vis innlegg
Hei alle sammen, lurte bare på om det er et rusmiddel som gjør at jeg kan leve uten frykt.

La oss ta i eksempel at det er en person som har lyst til å sloss og jeg personlig er ikke en fan av å skrike og "klikke" så veldig. Slossing i seg selv innebærer jo å "klikke" litt hvis dere skjønner men jeg er alltid stille mens jeg jobber. Jeg bruker ikke mye krefter på å rope osv men fokuserer 100% på personen og jobber meg for eksempel frem til det perfekte tidspunktet for å ta inn et slag. Hvis det ikke går så jobber jeg defence.. Men jeg får en slags frykt når noen "engager" og lager litt bråk mot meg og da kan jeg bli litt sånn tåkete og få et høyt adrenalin rush (begynner å svette i hendene og bli iskald i kroppen).

Er dette en genetisk greie? At jeg kanskje lever med for mye frykt? Jeg er egentlig ikke redd for å bli slått men å bli "knocket ut" for da kan personen fortsette å angripe meg og jeg vil selvfølgelig ikke tape.

Sorry for mye dårlig formulering av setningene mine men konklusjonen er.

-er det genetisk at jeg har en viss frykt? (oppvektsen min? Genetikk? etc)
-er det et rusmiddel som kan gjøre at jeg klikker helt og fortsatt er fokusert.

Igjen, beklager for mye surr. Jeg vet ikke engang om dette er mulig å fikse hvis dere skjønner.
Vis hele sitatet...
Det er en sunn reaktion du har; adrenalin og blod som fyller opp musklene dine slik att du kan fightes eller run off.

Jeg er lik deg, likt en bikkje som ikke gir noe lyd fra seg;
jeg bare biter hvis noen stikker fram handa.

Har aldri skjønt greia med att slenge keft. Føles ganske infantilt.

Amfetamin, bensodiazepiner & MDPV, kanskje även en lavdos fluesvamp, Amanita Muscaria, eller noen frö från D. Stramonium, kan nokk få deg att gå igang gankse så jevlig.

Jeg rekommenderer det IKKE. Hvis du ikke får til att slåss uten drugs, kanskje du ikke burde slåss.

Med det sagt, hvorfor vil du slåss? Liker du og havne i slagskamp?