View Single Post
Trådstarter
145
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
ingen knapper på tastaturet med skjermbilde på? en av fn tastene, evt så må man ta ut skjermkabelen av lcd til laptopen, dog når jeg tenker tilbake vet jeg noen HP pcer ikke vil vise noe på ekstern skjerm, evt win+p kan å funke
Vis hele sitatet...
Skjermbilde? F5 viser funksjonen av av å duplisere skjerm, kun vise skjerm på ekstern enhet eller å vise det på skjermen til selve lsptop, ingen av dem vil fungere.

Win+p gjør heller ingen ting. Har prøvd å vokte fra bios, men er litt vanskelig å gjette seg frem til da man ikke kan se en dritt.

Sitat av Petruz Vis innlegg
Ikke sikker på den feilkoden men de fleste jeg ser på google nevner noe med RAM. Kan vel også gjelde andre hardware feil, som f.eks løs kabel. Så ville skaffet meg en skrutrekker og sjekket opp i det
Vis hele sitatet...
Antar det blir frem med skrutrekker. Har slettet alt ved tilbakestill, og det har funket, den registrerer nå ikke ekstern skjerm, ellers hadde problemet for lengst vært løst...
Sist endret av Candiru; 26. mars 2024 kl. 00:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.