View Single Post
Sitat av fetter Vis innlegg
Enig, fysisk og psykisk handicappede for eksempel, send dem til gok!



Jepp, om du henger på plata så er det jo selvfølgelig fordi du koste deg masse som ungdom. Det sier seg jo selv!



Ja, la oss tråkke på de svakeste, de er det jo ikke noe vits i å ta vare på. Pensjonister, handicappede, narkomane.. få dem vekk!

Hvordan står det til med bestemor forresten? Har hu fått gjort noe særlig nyttig for samfunnet i det siste?
Vis hele sitatet...
Hold deg seriøs Fetter. Handicappede er født slik eller blitt invalidisert på en annen måte. Pensjonister har BYGGET dagens samfunn, de har lagt grunnmuren til hva Norge er den dag i dag. Å glemme pensjonister har ingenting med hva jeg skrev.

Narkomane sitter bare å tigger penger, stjeler, ruser seg og lukter vondt. Ingen er født Narkomane å går igjennom livet fra fødslen som narkoman. Ikke sammenlign disse med verken eldre eller handicappede. Å VÆRE NARKIS ERKE ET HANDICAP det er en valgt livsstil!

Sitat av RandomNatural Vis innlegg
ehm! så du sier at man ikke blir avhengig av herion med ett uhell? tror du alle herionister har lyst å være herion avhengige?

Tror du at de på plata, syntes det livet de lever er digg? skjønner ikke hvordan du kan være så jævlig mot mennesker, som er akkurat som deg, men mulig tatt feile valg i livet!

Vær så for guds skyld snill, å les litt om ting før du uttaler deg.

Du er vell rett mellom 16-17 regner jeg med!
Vis hele sitatet...
Joda, "oisann der falt jeg på en sprøyte"

Ser den. Fantastisk argument

Sitat av KreaDep Vis innlegg
Så da får jeg vel bare bli sendt vekk jeg da? Går verken på skole eller jobber, av diverse grunner det er veldig tydelig at du ikke forstår. Ville vært en trist familie som satt igjen da gitt. Kanskje de ville blitt så triste at de heller ikke kunne ha jobbet for det såkalte systemet, noe som er den eneste måten å bidra på i ett samfunn og ha god samvittighet som menneske i følge deg? Jeg synes at du kan holde deg til å leve ditt liv, så kan jeg leve mitt på den måten som er best for meg og de rundt meg. Det finnes flere måter å påvirke et samfunn positivt på enn å kun leve A4 livet med jobb, skole osv. Vil si at en person uten jobb, men som alltid er positiv, hjelpende og hyggelig mot folk uansett hvem det er, bidrar på en bedre måte til samfunnet enn en eller annen gretten fyr som jobber i Burger King..

Og igjen den samme gamle greia med at de som "sitter på Plata" har kun seg selv å takke. Helt latterlig lite reflektert. Det virker som om du har en eller annen fobi mot de som trenger mest støtte her i samfunnet, og derfor føler en trang til å kalle de for svake mennesker og i tillegg få de kastet ut av landet de er oppvokst i.

Egentlig synes jeg at innlegget ditt blir såpass useriøst at det nesten ikke er vits å svare på det, men så gjorde jeg nå det da..
Vis hele sitatet...
Atter en som snylter på norske velferdsstat. Din positivitet tjener ingen, klart du er positiv å viser at du er glad. Du får jo tross alt penger for å ikke gjøre en dritt. Freebe kaller man slike.