View Single Post
Jeg kan jo fortelle min historie også:

Bestekameraten min til dags dato begynte å røyke cannabis veldig smått da vi var 14, mens jeg tok avstand fra det frem til vi begynte på videregående, da jeg også begynte å prøve det ut, og endte med røyking minst hver helg og flere perioder på måneder med røyking av "nattings" hver dag.
Jeg ble kjent med veldig mange andre stonere, og vi ble vel en gjeng på 5-10stk, som hang sammen og røyka..
jeg prøvde ut rivotril en gang, og tok 3 sobril i fylla en gang, men prøvde ellers aldri noe sterkere, og bestekameraten min har aldri prøvd noe sterkere. De andre gikk det verre med derimot; en av dem begynte å selge weed aktivt, og prøvde ut alt untatt heroin så og si.. han ble avhengig av rivotril i kombinasjon med weed daglig, og er fremdeles aktiv i rusmiljøet, dumpa på videregående to år på rad og har mistet alle sine gamle venner. En annen begynte med hyppig bruk av Ecstacy, og prøvde ut amf et par ganger, samt tok rivotril i ny og ne og prøvde også kokain. Resten røyker veldig mye og noen av dem har prøvd diverse piller og andre ting, men ikke latt det komme ut av kontroll (foreløpig).
Vi ble alle tatt av politiet, og satt på pissings. Jeg holder på å komme meg ut av det nå, og klarer meg bra. Ecstacykompisen skal på rehab og pissings og prøver også komme seg ut av det, mens bestekameraten min fremdeles røyker. Forskjellen på han og oss andre er at han alltid bare har gjort det cirka annenhver helg, og sjelden overskredet denne grensen; ingen av oss andre klarte å nøye oss med det. Er ihvertfall glad jeg er ferdig med det, fordi alle de andre er bare en gjeng med zombier fremdeles, som vandrer rundt på jakt etter mat fra macer'n og penger weed..