View Single Post
They call me insane.
Trådstarter
24
Sitat av Gig Vis innlegg
Du vet du har en sofa her amigo
Vis hele sitatet...
Takk takk! Er alltid greit å vite slikt om man skulle trenge en sofa en natt. ^_^




Har ikke tenkt til å rette noe oppmerksomhet på innlegg som angår deres meninger om at dette var dumt osv. Jeg er veldig fornøyd alt i alt med dette. Jeg burde ha fått lov til å gå uten noen konsekvenser mener jeg.
Å stemple en nitten år gammel gutt som kriminell fordi han velger å være hjemløs og velger å innta narkotiske stoffer. I hvilken som helst situasjon, høres dette feil ut for min del.

Det å straffe, høres generelt feil ut.


Woff: Det å anta, er en dristig evne å bruke. Plutselig så tar du helt feil. ^_^




Nei, noen lover burde blitt ulovelige. Bare fordi det er lover der ute, betyr det ikke at de er like relevante i alle situasjoner. Jeg står på det jeg gjorde, og angrer ikke.



Sitat av geitelaks Vis innlegg
Jeg gleder meg veldig til å se bildene. Du burde starte en blogg. Jeg er i hvert fall veldig interessert i livet ditt! Og du som er så opptatt av at "mitt er ditt, og omvendt" burde dele alt med oss som følger med på denne tråden.
Vis hele sitatet...

Takk for et koselig innlegg, men jeg kan ikke dele alt. Det er nå mange som kan forbinde meg til denne brukeren, spesielt politiet, så en blogg er nok ikke aktuelt. Jeg vil gjerne være åpen på min identitet, dessverre er jeg usikker på om arbeidsgiveren hadde tillatt meg å fortsette å jobbe der, om han kjente til saken.

Om jeg hadde vært reisende, så hadde dette vært mer aktuelt, seende at jeg ikke hadde vært stasjonært.

Hvordan ser dere på dette?
Har du noen tanker på dette Gig?




Når det gjelder deling av ting, så ser jeg på det slik: Trenger du det mer enn meg, så er det logisk at du får det. Er det veldig "verdifullt" eller om jeg har lyst på noe annet til gjengjeld så er en byttehandel på sin plass, men jeg prøver å gi, og det er godt å få.

Når det gjelder sekken min, er inneholdet der hjemmet mitt, og det er mitt personlig. Det lånes godt bort, selv uten å spørre, men det gis ikke bort.
Det er tross alt dette jeg bor i og det jeg bruker for å leve.

Kan det spises, så deles det i to så får du litt, og jeg litt. ^_^

Det aller meste er en vurdering-sak bortsett fra mat og vann. Det deler jeg alltid.



I natt sov jeg ved Mjøsa. Jeg fant et flatt område ved vannet og der sov jeg etter å ha hentet gjenstående viktige gjenstander i brannstasjonen.
La meg kl 3 om natten, sovnet til bølgene og våknet til bølgene. Det var veldig meditativt og jeg sov dypt og godt men dessverre lite og er fortsatt ganske sliten psykisk og nogenlunde fysisk.



Ellers har jeg mistet lommeboken for en uke siden, og siden da har jeg bare brukt 215kr. Noe jeg faktisk anser som ganske mye, nå som jeg tenker meg om. Kunne klart meg på 5-10kr dagen om jeg hadde virkelige dedikert meg for stabburet.


Men fra og med i går, har politiet bidratt til min hjemløse tilværelse på Gjøvik!

Det er godt å vite at systemet fungerer, og at de følger opp og tar vare på alle som er i sprekkene. La oss heller bøtelegge uteliggerene tenker de, så kan vi tjene på dem.
Så finnes det kanskje ikke så mange uteliggere med en fast inntekt heller.

Heads up: Det er ufattelig lett å være uteligger i Norge om sommeren. Jeg kunne bare drømt om et Norge, med en måned med vinter istedetfor åtte!

Så idag har jeg bilder:
Om dere er nysgjerrige på dem, så får dere heller komme til Gjøvik, så kan jeg gi deg/dere en visning på brannstasjonen om jeg har tid og anledning. ^_^
Har ikke tenkt til å bruke en hel masse tid på bilder eller på å forklare dem.

http://erroll.imgur.com/all

Det betyr ikke så mye for meg.