View Single Post
Sitat av Posyyy Vis innlegg
Jeg personlig er for Frp. AP er rett og slett helt "ape". Se hvordan det gikk med Norge etter at AP ble valgt. Kan det egentlig bli verre enn dette?
Vis hele sitatet...
Hvordan det gikk etter AP fikk makta? Du mener da kanskje at Norge utvikla verdens beste velferdssystem? Eller sikter du til de skremmende høye plasseringene vi får i de årlige "verdens beste land å bo i" kåringene?

Selv har jeg sympatier for SV, AP, Venstre og Høyre. De har alle en del fornuftige løsninger og forslag. De er jo dog ganske forskjellige noen av dem.
Men en måte du kanskje burde tenke når du stemmer er mer taktisk enn bare "enkeltpartier". De siste åra har det jo vært flere partier i regjering sammen (koalisjonsregjeringer), så f.eks hvis du har lyst til å stemme AP, men sympatiserer med venstresiden i partiet kan det være greit å stemme SV. At du stemmer SV betyr jo ikke at det blir ren SV-poltikk, men de er mer en motvekt mot de kreftene i AP som trekker mot høyre.

Må ærlig talt si at jeg ikke skjønner meg på FrP. Muligens fordi jeg er ideologimann. De har en anti-alt ideologi som ligner mest på fascisme - uten at de nødvendigvis er fascister av den grunn.

Sitat av fxxked Vis innlegg
Det som skremmer meg med med Frp er at når dem nærmer seg maktposisjon virker det som om de tror det er karneval og tar på seg Ap-drakt.
Vis hele sitatet...
Det som er mer skremmende er jo at dette får begge veier...