View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Disse trådene er vel levende bevis på kognitiv dissonans, Joe Rogan hadde et avslørende øyeblikk her om dagen da han missforstod et sitat. Biden mobbet Trump litt for et av de tusenvise hjernedøde kommentarene han serverte, noe om at de tapte den revulosjonære krigen fordi de ikke hadde nok flyplasser. Biden var visst en idiot, men når Rogan ble korrigert og fortalt at det var Trump som sa dette opprinnelig, var det plutselig bare "morsomt".

Det er noen ganger jeg lurer på om Trump supportere og jeg har levd i den samme verdenen, og det gir et skummelt innsyn på hvordan favorisering gjør at man ignorerer mange røde flagg.

Det virker som om få husker kaoset i det hvite hus under Trump, stillinger ble skiftet ut fortere enn tamponger, husker dere ikke at det var omtrent klin umulig å få gjort enkle oppgaver som å skaffe seg et pass fordi Trump kutta administrasjonen så til de grader.

Det ble snakket om at skaden til State department var så store at de tvilte på at det kunne fikses med det første.

Og så har man overfaktureringen for bruk av Mar-a-lago, Trump administrasjonen sendte ut hinsidige regninger for bruk av eiendommen hans av bl.a. secret service.

Husker dere tariffkrigen med kina da? Den som endte i null resultat og masse konkurser og økt selvmord hos bøndene? Ikke det nei, vel da kan du lese om det her.

Det eneste Trump gjorde under sin presidentperiode var 1. lure endel av de fattige, med skatteletten sin fikk de fleste noen hundre dollar til overs. Denne fordelen forsvant over de neste par årene og folk i den nedre delen av økonomien begynte å måtte betale mer skatt og de rikeste fikk enda mer skattelette
2. Spille for galleriet, han hadde kraftige uttalelser og skulle sette både det ene og det andre på plass men tariffkrigen hans endte bare i at store konsern stakk av med mye støtte som var ment for små bønder.
3. Sluke til seg penger fra staten: Hans overforbruk av "executive time", oversatt til: Å drive dank. gjorde han et av USA's mest ineffektive president, George bush sin golfing var ikke i nærheten enda "Now watch this drive" fremdeles bringer agressive følelser hos meg.
Der presidenten er, må secret service være, så derfor er han jo selvfølgelig på sine egne ferielokasjoner der secret service må betale for å oppholde seg, snakk om bukken og havresekken i praksis.

Fyren er bare luft, at kaoset i det hvite hus ikke var nok bevis for hans inkompetanse er forbi meg så kanskje noen her burde lese litt om detaljene.

Biden? En gammel man som tross til alderen faktisk ikke er så ille, han kommer med noen vitser og stikk her og der men holder seg, så godt han evnes, til manuset. Manuset lagt frem av Det demokratiske partiet, for i motsetning til Trump, der ingen stilling var garantert eller sikret på noe vis så har Biden et apparat bak seg som jobber hardt. De har konsulenter og eksperter på mange områder, et veletablert hierarki og rutiner. Trump sin administrasjon var et kappløp til toppen, folk slengte hverandre under bussen for den minste oppgradering av stilling og status, viktige personer i høye stillinger ble byttet ut oftere enn snusen i overleppa.

Og jeg har ikke en gang nevnt de mest prekære sakene som 6. januar stormingen av kongressen. Så med alt det i tankene, så klarer ikke jeg å se på Trump supportere som annet enn.. idioter.