View Single Post
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Hæ? sjekket airbnbs på Tarifa. Det er jo ingenting under 15.000 i månedsleie.
Vis hele sitatet...
Jeg snakket om walk in hotell priser. Hadde mye død tid i Marbella for jeg kom dit på tidlig natt og de hotellene jeg var innom lå på 140+ euro per natt.
Og lite hyggelige var de også med utsjekk 1200 dagen derpå selv når det ble tidlig morgen.

I Tarifa så kom jeg på dagtid så dagtid og nattetid gjør noe med stemning så skal ikke jeg dømme de stedene jeg kom til på natta for hardt som Hamburg klokka 3 på nattan en lørdag var ikke å underdrive en lite hyggelig opplevelse og endte med å passe på en jente fra Ukraina fra samme buss den natten samtidig som jeg passet på egen sikkerhet før vi stakk videre til Berlin sammen.

Over til bosted Tarifa så var det veldig rimelig og god standard på walk in priser. 50 euro per natt og var mange rimelige alternativer fikk jeg inntrykk av.

Skal man ha det så rimelig som mulig, bruk booking.com men jeg er bare på gjennomreise og reiser videre om jeg ikke finner rimelig for 1 natt eller nå 3 netter i Tangier da jeg vil bli litt kjent med Marokko før jeg setter fart på meg igjen mot Angola.