View Single Post
Jeg vil si at sjansene er ganske store. 4 av 10 av hasj misbrukere som jeg kjenner har eller sliter med psykose etter misbruket. En med personelighetsforstyrrelser. Han sto utenfor NAV å prøvde å bryte seg inn for han mente at moren hans sto der inne og ropte på han, og moren hans døde for lenge siden. Han må nå gå på antipsykotika resten av livet. Han andre prøvde en gang, å da var dette noe skikkelig heftig sativa shit. Å han fortalte at han har fortsatt en følelse at han ikke lever, altså depersenolasering osv. Å en som sliter heftig med kraftig sosial angst. Å da meg selv.

For meg så virker det slik at om du skal være en hasj misbruker så bør du aldri i livet slutte, for det er det de 6 resten ikke har gjort. Virker som at det ender ganske dårlig med å slutte med hasj. I mine øyne virker det da slik at sjansene er store.

Sitat av xae8koo Vis innlegg
Hvorfor henger folk seg opp i psykose under rus? Effektene av cannabis er jo det samme som psykose. Alkohol kan også gi deg psykose under og etter rusen. En midlertidig psykose spiller da ingen rolle. Hvis du begynner å ruse deg når du er 14 har du sannsynligvis tilleggsproblemer. Folk med psykoser (schizofreni feks) ruser seg oftere, og rusbruk er komorbid med en hel haug psykiske lidelser.

Psykose må jo være det minste problemet med cannabis (eller alkohol forsåvidt).
Vis hele sitatet...

Psykose må være det minste problemet? Faen er du helt blåst i hodet eller? Psykose er det største problemet med cannabis. Jeg anbefaler deg at du lærer litt mer om cannabis.
Sist endret av halfagram; 7. september 2014 kl. 06:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.