View Single Post
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Jeg opplevde, var 6 på den tiden.... Det handler ikke om en forbanna hudfarge, jeg går ikke å gjenger meg opp. Per definisjon er jeg egentlig ikke neger engang, jeg er mullat.
Bestemoren min er like norsk som deg, og jeg kan garantere deg at hun betyr kjempemye for meg uansett hvordan hudfarge hun har.
Jeg kunne likeså vært muslim da faren min er fra Iran, men det er jeg ikke.

Vil du finne ut hvor lengere det går så kan du sjekke Tore på sporet....
Vis hele sitatet...
Aldri påstått at du går og gjenger deg opp, men du sier at Norge bør vurdere om vi må få en versjon av Black Panthers, som ikke bare er historieløst tullesnakk, men også tilsier et ønske om å gjenge opp minoriteter. Hvis du vil påstå noe annet får du som nevnt før åpne en historiebok.

Prøver du å gjenta at rasisme ikke handler om hudfarge? wat.

Jeg driter da langt i hva slags hudfarge du eller dine familiemedlemmer har eller ikke har. Det har vært mitt poeng gjennom hele dette. Rasisme bekjempes ikke ved å barrikadere seg på hver vår side med KKK på den ene siden og Black Panthers på den andre.

Hadde jeg vært deg, så ville jeg også enten åpnet en bok om norsk rettskriving, eller fått noen til å lese gjennom innleggene dine. Kanskje jeg er vrang som forventer en sammenhengende tekst uten skrivefeil hvert 3. ord for å gidde å fortsette en diskusjon.