View Single Post
1. Min drøm er å ha 4 millioner kroner.
2. Fordi med 4 millioner kroner i banken så trenger man sjelden tenke på strømregninga.
3. De menneskene som lettest kan hjelpe meg nå målet mitt er massene med umotiverte mennesker med litt penger, som gjerne vil ha mer, men som egentlig ikke vil jobbe for de (som meg selv).
4. Potensielle hindre er at jeg ikke har kunnskap nok innenfor absolutt noen spesielle områder, og derfor ikke har noe konkret jeg kan selge til noen som helst.
5. Her, nå, på dette seminaret jeg holder.
6. Jeg selger løfter om suksess til mennesker som meg selv, og med store løfter om at alle mine penger, champagne, privat yacht og vingården i frankrike, ja alt er tilgjengelig for deg om du bare vil ha det nok, og går ut der og ta det. (PS. Dette seminaret koster 1500,-, og melder du deg inn NÅ så får du halv pris på den fulle lifecoachpakken, der jeg personlig sørger for at du finner motivasjonen du har inni deg. Dette koster vanligvis 45000kr, men om du melder deg inn før dette seminaret er over så får du det for kun 30000kr, og personlig garanterer din suksess. Vi har kun 100 ledige plasser igjen på kurset, og det er over 300 her i salen i dag, så signer så fort du kan!)
7. Selg så mange du overhodet kan, fordi grensen på 100 plasser er fiksjon. La oss si halvparten kjøper inn, 150*30000=4500000. Fire mill til meg og resten til leie av lokalet.

God jul!
Sist endret av ulldott; 15. desember 2009 kl. 17:34.