View Single Post
Morpho menelaus
AXiMe's Avatar
274
BF3 er i og for seg et greit spill hvis du vil ha det litt morsomt en gang iblant, kjøre litt rundt i tanks, helikoptere og fly, men etter å ha spilt store mengder BF2, prøvd BF3 og spilt MW-spillene, er det utvilsomt mye høyere ferdighetsnivå i sistnevnte. Det er morsomt å merke seg at hver eneste som poster her liker å "eie noobs" i MW, men mange utelater å nevne hvor mye de garantert blir "eid" selv. I en drømmeverden kunne sikkert alle vært bedre enn alle andre, men slik er det nå ikke.

Jeg personlig har alltid foretrukket gameplayet i MW fremfor BF, så for min del er det ikke noe spørsmål engang. Argumentet mitt er så enkelt som det samme som gjør at veldig mange spiller forskjellige versjoner av CS fremdeles: Utfordring. Jeg personlig har mye større glede av å klare å gjøre noe bra når jeg vet at jeg spiller mot spillere som faktisk er gode. De mindre banene og det litt raskere gameplayet i MW presser nivået på spillerne opp, da de må kunne navigere seg rundt på et mindre område og reagere raskere på alt som skjer.

Dette er ikke ment som noe negativt til BF, som jeg personlig synes er veldig morsomt å spille, men det er heller det jeg ville spilt for å koble av enn det jeg ville spilt for å utfordre meg selv.