View Single Post
Sitat av rabdag Vis innlegg
Heisann! Har slitt med depresjon i 7år, og har de siste årene gått på diverse lykkepiller, og gått fast til psykolog ett par ganger i mnd.

Før, når jeg var ungdom hadde jeg mye livsglede og var alltid med venner å synst livet var kjekt..

Men nå de siste 7årene har jeg vert deprimert, vil bare vær alene, og ser ingen gleder i livet utenom å ta seg noen øl og se fotball...Dette er det ENESTE som gir meg noe som helst form for glede. Uansett hva folk foreslår vi kan finne på så gidder jeg ikke, for det gir meg ingenting. Samme hva det måtte vær. Jeg kan bli med på å se en film med noen venner, men da MÅ vi enten røyke noe tjall, eller ta oss noen pils. Da går det ann..

Det å gå på jobb en heil dag er helt fryktelig..

Helt til jeg kom over amfetamin for 3mnd siden..

Rulla inn relativt lite speed i noe rizla, og svelgte det.

Var helt fantastisk, og alt ble kjekt! Fikk tilbake livsgnisten som jeg hadde før..Har feks vert i familiemiddag til svigers, flere konfirmasjoner osvosv og faktisk kost meg å snakka med folk, vert engasjert, snill godhjertet osv, og INGEN har merket noe. Ikke dama, ikke familien min, ingen. Å jeg har fått ett helt nytt liv..Kan nevne at jeg har sovet godt hver dag, og spist helt vanlig (kanskje litt mindre)

Men skjønner jo at dette umulig kan vær noe bra for meg i lengden.. På Mandag skal jeg begynne i arbeid igjenn, og vurderer selvfølgelig å ta en liten drop før jobb..Men vil jo helst unngå det! Men vet at det hadde redda det deprimerte trynet mitt fra en lang og fryktelig kjedelig arbeidsdag..

Idag er første dagen min uten amfetamin på 3 mnder ett faktum. Har ingen nedtur..Bare deprimert som vanlig, og sulten hele tiden.

Til deg som har vert i min situasjon..Hva hadde du gjort nå om du var meg? Har jeg noe alternativ?

Hvordan kan jeg klare å slutte med noe som har gidd meg tilbake livsgnisten?? Kan jeg bare fortsette som jeg har gjort uten at det skal få større konsekvenser? Finnes det noen alternativ medesin som kan gi meg tilbake livsgnisten?
Vis hele sitatet...
sett til side litt av pengene du tjener på jobben til å investere, sørg for at de pengene bare går til å kjøpe mer penger med, det som bringer meg down er tanken på å måtte jobbe hver ukedag i 2015, så kan du eventuelt ta å belønne deg selv med litt rus på milepeler innen investering