View Single Post
som de andre her skriver.... Det virker i starten men etter en stund så vil du bare bli mere og mere deprimert. snakker av egen erfaring....

Noen har bedre toleranse for stoffet enn andre. men selv de som virker til å være stødige som fjell er egentlig ikke det.

hvis du går til behandling for deprisjonen din så burde du hvertfall ligge langt unna amfetamin,hvertfall inntil du har blitt frisk igjen. amfetamin påvirker tankene dine MYE mer enn folk tror det gjør.
jeg var langt nede når jeg gikk til psykolog for angst og deprisjoner. psykologen min sa jeg måtte kutte ut amfetamin hvis jeg skulle ha noen effekt av behandling. jeg var rusfri i 5mnd.... og det tok hele to mnd før jeg merket selv at jeg begynte å tenke anderledes og forstod hvordan jeg skulle klare å snu tankene mine.
nå i dag bruker jeg det kun til fest (ikke hverdagslig selvmedisinering) det hender fortsatt jeg får noen runder med deprisjoner, men de er ikke på langt nær så tunge som før. og nå vet jeg hva som må gjøres for å komme meg opp igjen.

det farlige med å bruke speed når man er deppa for å lette på humøret er at du VELDIG fort tyr til speeden for hjelp for små ting. Vi mennesker trenger faktisk opp og nedturer i livet... det er sunt å være lei seg osv. jeg har en personlighetsforstyrrelse som gjør at jeg bekymrer meg for noe hele tiden. og jeg blir fullstendig knust når jeg blir lei meg. jeg brukte speed fordi jeg da glemte bekymringer og det stoppet tankekjøret mitt slik at jeg fikk en liten pause, slik du nå gjør..... men det farlige er at snart så takler du ingen nedturer uten å ty til speeden (selv om det kanskje bare er en liten filleting) Jeg kjenner fortsatt at suget etter speed er størst når jeg er lei meg eller bekymret for noe, men fakta er at vi er nødt til å lære oss å takle tunge stunder. for før eller siden er du nødt til å få realiteten i fleisen, og alt speeden gjør er å utsette problemet. å når du kommer dit hen at du må takle problemet så er du så sliten og nedbrutt av speeden at du bare gjør jobben ti ganger så tungt.