View Single Post
Deftones's Avatar
Trådstarter
213
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Hvis en kar,skriver inn her :
Så har han jo skjønt hva han har skrivi/gjort. Og hva dette kan medføre.

Det å prøve å skåne legen (som er 70%?) grunnen til dette (Kan godt hende det er 40%...Hva så? ) Blir jo bare tull. Det blir som å forsvare de 50 fremsynte,klarsynte spåmennene og kvinnene i ukeblader som tar 39.0 kr per.minfor å snakke tull!

Her er det TS Som føler at systemet ikke strekker til. Han føler seg utelatt og nåværende lege tror ikke på ham. Siden han nevner at legen er ung så legger ikke TS like mye lit til denne personen som en lege vi alle er vokst opp med. (Dvs,gammel og vis? )

Iflg. TS. Er denne legen en ung gjøk, som i tilegg til å være full av seg selv, ikke tillater seg å spørre andre lekere om hjelp.

Dette kan/er direkte farlig!

TS. Gjorde en god jobb,da han vekte opp de gutta der.
Vis hele sitatet...
Morsomt innspill.
Legen er veldig dårlig på psykiatri, men han er veldig flink på det somatiske.
Jeg gikk til 2 leger før han med et ryggproblem som jeg gikk med i 6 måneder før jeg endte opp til han, og han henviste meg straks til MR, og det ble funnet problem.
Allerede uka her var jeg på sykehuset der jeg fikk påvist kronisk sykdom/skade i ryggen (bektrevs).

Jeg vil gjerne beholde legen, jeg prøver bare å få han til å forstå at psykiske problemer skal taes like alvorlige som somatiske.
Mangler han kompetanse, så får han spørre andre leger om hjelp, eller henvise til rett instans, og ikke ignorere problemet/pasienten.
Sist endret av Deftones; 10. mars 2015 kl. 23:08.