View Single Post
Første post:

Negative ting ved å røyke hasj?
er det noen negative ting om hasj egentlig?

det eneste jeg kan komme på er at man kan få sopp i lungene av røyke den samme folien flere ganger.. men det har jo ikke noe med hasjen å gjøre...

såå... er det noen negative ting ved å røyke selve hasjen?



"Tror du virkelig at noen ikke vet at narkotika er farlig? Da har de mye større problemer enn litt hasj, for da har både skole, familie og samfunnet ellers gitt opp, så det argumentet kjøper jeg ikke. Det brukes millioner av kroner hvert år på holdningskampanjer, opplæring og materiell for å fortelle hvor dumt og farlig narkotika er. Noe av det er ren feilinformasjon og noe av det er ren propaganda, men kampanjene har blitt bedre på fakta." -Mith

Han spør da om det er noe farlig med å røyke hasj? annet enn sop i lungene? da er det jo rimlig å anta at han ikke vet om noe mer?

Synes reklame svarte fint jeg, at jo det kan finnes. og om man leste rapporten fant man ut at det kan finnes for noen grupper slik og slik, også må man lese mer og se hvordan det kan slå ut for andre, så til slutt danne seg sitt eget bilde av saken.

"Fanatikere og løgnere kan dra seg unna uansett om de er for eller mot legalisering, det er bare argumentere imot hvis du mener noe er feil, men det er da ingen grunn til å komme med løgn og propaganda selv. " Mith

Trådstarter har aldri nevnt legalisering i sin post? det er vel ikke det det handler om?