View Single Post
Jeg synes selv det er trist å se alle jentene som går veldig lett kledd rundt i gatene, spesielt om sommeren. Disse blir jo vist frem som sexsymboler hele gjengen. Tenk om vi bare kunne fortalt de "La være å gå kledd slik, det er en hinsides dårlig ting". Desverre er det ikke slik verden vi lever i funker, og det er ikke veldig mange andre måter å løse dette på bortsett fra forbud.

Jeg tror ikke den er ei eneste jente i denne verden som frivillig liker å gjøre seg til en sexsymbol, og hvis de mener det er frivillig så er det enten fordi de er redde for hva vennene skal synes om de ved å ta konsekvensene av å si "Dette vil jeg ikke", eller at de er såpass hjernevasket av media at de tror at jenter skal være guttenes sexonjekter. Noe de ikke er.

... Når det kommer til det du sier om T-banen så er jo det typisk fremmedfrykt og det å være redd for noe nytt. Om integreringen hadde funket bedre og damer med burke og niqab hadde vært litt mer vanlig ville nok ikke dette vært noe som var så skummelt. Men alt som er nytt er skummelt.