View Single Post
Sitat av lsrr Vis innlegg
Det blir ingen nettleser i den forstand at man har addressefelt, bokmerker, faner etc. - kun snakk om at innholdet blir vist. Noe àla iframes i html om du er kjent med det.
Dette vil gjøre appen din mer eller mindre vedlikeholdsfri. Om du heller vil være vrang blir løsningen å lage et enkelt API som henter ut info fra wordpress, mulig det også er plugins for dette.

Apiet kan du kontakte ved å bruke NsUrlConnection.
Vis hele sitatet...
ingen problem å vise kun innholdet.

Sitat av lsrr Vis innlegg
Det blir ingen nettleser i den forstand at man har addressefelt, bokmerker, faner etc. - kun snakk om at innholdet blir vist. Noe àla iframes i html om du er kjent med det.
Dette vil gjøre appen din mer eller mindre vedlikeholdsfri. Om du heller vil være vrang blir løsningen å lage et enkelt API som henter ut info fra wordpress, mulig det også er plugins for dette.

Apiet kan du kontakte ved å bruke NsUrlConnection.

Edit:
Så over nettsiden og det viser seg at den faktisk er responsiv. Mao. så kan du lett slippe unna med å kun utføre punk #2 av det jeg sa i sted.
Alt det du ønsker er mulig ved å kun kjøre appen som en webside.
Vis hele sitatet...
Men jeg vil heller ha en app som ikke kun er en app med "web browser". men jeg vil helst ha en app som blir godkjent! vis det ikke er noen annen mulighet får at andre i klubben får appen

Vil helst ha en app som går igjennom hos apple. vet ikke hvor strenge de er

Vil helst ha en app som går igjennom hos apple. vet ikke hvor strenge de er
Sist endret av emro123; 9. desember 2014 kl. 20:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.