View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Jeg kjenner knapt min far, så han hadde nok fått en runde juling. Men om jeg hadde funnet meg i samme situasjon med min mor hadde jeg ikke engang tenkt på å gå til politiet, eller på andre måter straffet henne.

Ville tatt det opp, og gjort mitt beste for å få henne til å slutte. At barnet ditt vet noe så patetisk og ydmykende om deg må være helt grusomt for enhver oppegående forelder, og det i seg selv er nok verre enn et par år i fengsel.

Men å ødelegge livet til en av dine nærmeste fordi vedkommende gjør noe forferdelig? En som har viet flere titalls år av livet sitt på å støtte og hjelpe deg fortjener bedre enn som så i min bok.

Håper for de du beskriver sin del at rompehullet til en angolsk gutt er verdt mer enn faren sin. At konen anmelder og klikker vinkel derimot, den ser jeg selvfølgelig.
Vis hele sitatet...
Du tenker lite på barna. Hva om faren din hadde forgrepet seg på din 3 år gamle datter? Eller naboens 3 år gamle datter? Er det ikke bedre at den 3 åringen får sannheten(ift skamfølelse og skyld) og overgriperen får straff og hjelp? For overgripere trenger hjelp, uansett hvilken legning eller seksuell tilnærming h*n har?