Tråd: Daytrading
View Single Post
Sitat av doseren Vis innlegg
Men, hvis du leser videre ser du også punkt 9.3; Du er ansvarlig for at du til enhver tid har tilstrekkelig med penger på kontoen til å bære et tap. Hvis du ikke sørger for å fylle på med penger dersom transaksjonen går mot deg vil plus500 kunne stenge transaksjonen og du er ansvarlig for tapene.

Ut fra denne er det nærliggende å tro at "garantien" om at du ikke kan tape mer enn du har på konto bare gjelder så lenge du også fyller kravene om å tilføre penger når du blir bedt om det, eller sørger for å selge deg ut av posisjonene.
Vis hele sitatet...
Ja,denne ville jeg vært forsiktig med.Men jeg ville ikke tradet med plus500 uansett,grunnet tvilsom kundeservice,og at de unngår direkte spørsmål.Rødt flagg.
Jeg har forsøkt flere utenlandske brokere,og jeg har vært i tvil om denne saken et par steder,og valgt å stenge kontoen.(også av andre grunner)
Der jeg er nå,og har vært i 5 år,er det aldri snakk om at du taper mer enn du har på kontoen,og du blir aldri bedt om å addere funds.
Når mine stoploss slår inn,og kontoen er null,så er den null.Ikke noe skjult gulv en tråkker igjennom.