View Single Post
Det er et helt greit stimulant. Ingen eufori gjør at det har et mindre misbrukspotensiale og personlig holder jeg meg til en liten dose for å få ting gjort. 30mg oralt gir god effekt sammen med en kopp kaffe, av en eller annen grunn må jeg bruke koffein for å oppnå skikkelig virkning av MPA.

Har aldri hatt noen trang til å redusere og har bare brukt det tre ganger det siste året for å få ting gjort(eksamen, rydde/flytte ut av leilighet). Man oppnår bra fokus og masse energi, men mangler som sagt eufori for min del. Det føles ikke spesielt bra for kroppen, men det kommer kanskje mer av mangel på mat enn en direkte bivirkning av stoffet. Andre bivirkninger er intens svette, økt kroppstemperatur, høyere blodtrykk og antydninger til vasokonstriksjon. Slet også med muskelkramper sist jeg brukte det, men 300mg L-Theanine fjernet de bivirkningene lenge nok til at jeg fikk meg litt mat i magen.

Har lest masse negative brukererfaringer fra folk som misbruker stoffet(kontinuerlig redosering, store doser osv.) men mine erfaringer med små doser har vært relativt gode.

Alt i alt et helt ok stoff. Personlig unngår jeg stimulanter pga. Skadeeffekt og misbrukspotensiale, men MPA har vist seg å være et greit tilskudd til de gangene hvor jeg rett å slett bare trenger å få ting gjort på en effektiv måte.