View Single Post
Sitat av Ferner-Jensen Vis innlegg
Bare lurte på en ting TS, hvordan skal dere klare å skille dere fra andre norske nettbutikker, og ikke minst (som nevnt før i tråden) kinesiske selgere på eBay? Det jeg kunne tenkt meg er å ha tilgang på gode tutorials, gjerne med fokus på det matematiske og tekniske. Feks design av P/PI/PID kontrollere for dc motorer, servo motorer, quadcopter eller termostater, kontrollalgoritmer for stabilisering av quadcopter i C/arduino, trådløs kommunikasjon mellom arduinoer++.
Vis hele sitatet...
Vi vil prøve å bli best på utvalg og ha lavest priser i Norge. Er det som er målet for nå. Etter hvert vil prosjekter og tutorials bli lagt til. Vi er også tidlig i samtaler med Adafruit og Sparkfun om å føre noe av deres utvalg i nettbutikken, og de har utmerkede tutorials for produktene deres.

Når det kommer til Kina, kan vi skille oss ut enkelt og greit ved at vi snakker norsk hele gjengen. Frakten tar 2-3 virkedager istedenfor 2-3 uker om en er heldig. Vi undersøker produktene vi tar inn før de blir lagt ut for salg i nettbutikken, så vi sikrer at de er av god kvalitet. Blant annet har vi fargede blå LEDs i nettbutikken som har vært j***a vanskelig å finne god kvalitet på, men tror vi har funnet de beste nå.

Sitat av fatfro Vis innlegg
Støtter paypal også! Gikk glipp av noen Justin Bieber billetter jeg skulle selge videre for profitt da jeg ikke hadde kodebrikken min tilgjengelig, utrolig kjipt! Resolution Centeret er også bra, selv om jeg nesten utelukkende må bruke dette på gniende kinesiske selgere.

Bitcoins, Litecoins, Dogecoins. Nesten samme for meg så lenge jeg kan mine de fram Tror enda det er potensiale i LiteCoins og DogeCoins, så dette kan jo kanskje brukes? Tror de har mye å gå på.
Vis hele sitatet...
PayPal er støttet, sammen med faktura på email. Er det vi har fått satt opp til nå.
Pseudocurrency som BitCoin, DogeCoins, LiteCoins etc vil ikke bli støttet rett og slett pga den store ustabiliteten rundt det. Om det får bedre fotfeste og blir enklere å implementere kan det bli vurdert.