View Single Post
Sitat av Riverton Vis innlegg
Fremskrittspartiet er et parti som står for en liberalistisk politikk, med mye personlig frihet
Arbeiderpartiet ønsker å bestemme mest mulig over deg, og at du skal betale masse penger i skatter og avgifter til staten. Dette er kort forklart.
Vis hele sitatet...
FRP er for personer uten et snev av samfunnsforståelse, nestekjærlighet og perspektiv på hvordan menneske samhandler.

AP er for personer som ser seg selv som en del av et samfunn, og som vil bidra til at samfunnet utvikler seg og blir bedre.

Dette er kort fortalt.

Og for all del, selv om foreldrene dine stemmer FRP, MÅ ikke du gjøre det. Finn ut hvilke saker som er viktig for deg! F.eks eldreomsorgen? Kanskje du har en bestemor på gamlehjem som ikke har det så bra? Skole? Hvordan synes du det er med materieller på skolen? Gamle PC'er? Dyre skolebøker?

FRP lokker til seg mange med idiotiske (fra sin opprinnelige betydning) saker som treffer enkelte idioter, uten å tenke konsekvens! Selvsagt ville det vært bra om avgiftene og skattene ble lavere, men hva hadde da skjedd med bestemor på hjemmet? Eller PC'ene på skolen? FRP fronter også et høyere bruk av oljepengene. Men hva med fremtiden? Hva med dine barn?

Som dere merker, er jeg kanskje subjektiv her, men jeg blir lettere engasjert når jeg diskuterer FRP.