View Single Post
Det er ikke sånn at mafian kommer og tar deg om du selger, men du vil nok fortsatt få problemer fra folk om du ikke er forsiktig. Du kan lett bli rana for eksempel. Går du ut og sprer ordet om at du har masse cannabis, noe som du nesten må gjøre om du skal få solgt det uten kontakter, kan folk bryte seg inn i leiligheten din og banke dritten ut av deg. Eller du kan avtale en levering og dem bare tar cannabisen fra deg, eller du kan krite det bort og aldri få tilbake pengene. Det siste alternativet der er spesielt veldig sannsynlig.

Har du ikke kontakter fra før av, er det umulig å få solgt masse røyk. Det er et ønske scenario fra mennesker som kanskje aldri har solgt noe. Hvordan skal du komme i kontakt med folk som kan ta inn en kilo? Spør du et menneske om hjelp om å spre ordet, og da må du først kjenne riktig person. Selv om folk alle tror dem kjenner en slik person, er det veldig lite sannsynlig at dem egentlig finner en som kan hjelpe. Det er som regel bare snakk. Og den personen du spør om å spre ordet, kommer nesten garantert til å lekke navnet ditt til minst en nær bekjent. Er du ikke nok forsiktig blir det et rykte rundt i kretsen der.

Om du finner en som kan ta inn en kilo, er det veldig lite sannsynlig at han bare kjøper det. Som regel går slike ting på krita eller avbetaling. (Og de aller fleste som selger stoff suger til å håndtere penger. Penger inn, penger ut, fort som faen.) Her er det en stor sannsynlighet for å bli svindla. Kjenner du ikke mennesker som kan gi dem en ordentlig smell, står du uten den avskrekkende effekten det kan ha for dem å ikke betale tilbake. Da gir mennesker automatisk mer faen i det miljøet.
Finner du en troverdig fyr har du skutt gullfuglen. Jeg kjenner mange folk som har solgt hasj, mange av dem leka jeg med når jeg var liten, fortsatt kunne jeg ikke stolt på dem med så mye penger. Og jeg har vært i et sånt type miljø i ganske mange år, bare for å prøve å gi deg et lite perspektiv.
Det er en person som jeg stoler på, som kanskje kunne tatt inn en kilo, men igjen så suger han med penger. Han er ikke en uærlig person, han prøver sikker så godt han kan til sin nåværende(daværende) dealer, men han klarer alltid å fucke det ordentlig opp med jevne mellomrom. Men igjen så har han en fyr som selger til han. De har et forhold og det er ikke bare bare å smette seg inn der, mye pga. lojalitet noen mennesker har til folka sine.

Det er mange rassehøl der ute uten noe moralsk kompass. Om et rykte sprer seg om at du har en kilo cannabis liggende hjemme kan du fort bli rana. Og det er vanskelig å starte helt fra bar bakke, uten å kjenne en eneste person, til å kunne klare å selge en kilo. Det ordet må ha reist fra munn til munn ganske mange ganger før du ville fått et treff.

Ble en del gjentagelse her, men whatever