View Single Post
Gnomosaur
PurFaen's Avatar
Trådstarter
257
Da var jeg nok engang på nav, mitt andre hjem, og kan fortelle litt mer om min utrolige reise.

I burgos møtte jeg to andre haikere som skulle til portugal, nærmere bestemt lisbon, og jeg tenkte, hva faen, jeg har jo all verdens tid og har alltids lyst til å reise dit.
så fikk haik vestover til utkanten av bask land og endte opp på en servicestasjon og stoppeplass for trailere.
der var jeg så heldig at jeg fant en sjofør som skulle hele veien, så satt på med han og lagde mat til han for kompensjon for kjøringen.
etter 2 døgn var vi fremme( han hadde en 24 timers pause på veien så det tok litt tid)
når jeg kom frem ble jeg halt satt ut, byen er fantastisk vakker og jeg møtte masse likesindene mennesker der, og endte opp med å slå opp en camp sammen med en 7-8 andre mennesker i utkanten av stranden.
der hadde vi det helt fantastisk, grillet fisk på bålet, spiste masse frukt fra fruktslang missions og livet var fantastisk.
Jeg møtte og en helt fantastisk jente der, som jeg endte opp å reise med i 2 uker og forsatt snakker med hver dag, men det får jeg ta siden, for nå er det snart min tur til å snakke med de utmadtede og utbrente nav rottene.