View Single Post
Sitat av Anderssonfugl93 Vis innlegg
Sa jeg noe om å kjøre "rusa" ?

For det første : Jeg har aldri vært i nærheten av en benzo omtrent i hele mitt liv, for ikke å snakke om på veien bak rattet. Jeg spør ut av genuin nysgjerrighet fordi jeg har nylig fått resept på dette legemiddelet fordi jeg sliter noe enormt med søvn, og vil kun bruke dette hvis jeg virkelig sliter, og jeg må opp tidlig for å prestere dagen etterpå.

For det andre : Når det gjelder hasj og kjøring kan dette diskuteres til man blir blå i trynet. Men i mitt tilfelle, jeg vil aldri kjøre rett etter jeg har røyket en joint. Man bør helst vente 1-2 dager for å være på den "sikre siden". Men om du kjører et par timer etter du har røyket deg en joint, bør ikke det være noe problem om du har en vanlig bevissthet og klarer å følge med på verden rundt deg.

For det tredje : At DU klarer å prestere med å krasje bilen, og i tillegg "hoppe over hele midtrabatten" er bare bevis på at nettop DU ikke har en dritt på norske veier å gjøre. Hvis du hadde tatt 1 xanor rett før du kjørte er jo dette også ren idioti fra din side.

For det fjerde : Måten politiet måler om du har kjørt i "ruspåvirket tilstand" mener jeg er helt borti natta, spesielt når det kommer til hasj. Om du finner en ærlig politimann vil han også si det samme. Og ja, jeg har spurt og mister konstabel kunne innrømme det selv.



Så hvis jeg tar en 10mg vival før leggetid, får ca 8 timer søvn, og kjører dagen etterpå skal det være good?
Vis hele sitatet...
Ja, sålenge du har resept er det uproblematisk. Hva har legen sagt om kjøring da?