Tråd: Listnerd.com
View Single Post
Forslag 1:
Mulighet for å redigere / oppdatere items (hvis det er mulig bør det gjøres enklere, jeg finner det ikke). Ikke bare items i egne lister, men også andres lister. For eksempel "Suggest edit" eller noe i den duren.

Forslag 2:
Hvor vises URL's når man er inne på en item? Det bør være mer synlig.

Forslag 3:
Limit top X lister til å faktisk vise top X. For eksempel viser Top 10 listen nå 13 items.

Forslag 4:
Legg til info om formatet på bilder man laster opp, eventuelt mulighet for å justere eller tilpasse thumbnails etter opplasting.

Forslag 5:
Lister basert på område, feks land eller andre geografiske interesseområder. Dette kan være spesielt nyttig om siden blir stor. Da er det kanskje gøy å finne lister relatert til Norge, slik at man kan unngå lister som "Top 50 ukrainian sex shops" eller noe liknende.

Forslag 6:
Mulighet for å oppdage at det finnes liknende lister. Jeg lagde nettopp en liste med samme navn som en annen, hadde vært greit med forslag om at den listen allerede eksisterer.

Forslag 7:
Mulighet for å "linke" items. Nå finnes det flere items med samme informasjon, bør være mulighet for å velge en item til flere ulike lister, slik at man slipper å lage en ny item og vedlikeholde den hver gang man vil foreslå elementer til en liste.

Bug 1:
Er det bare jeg som opplever noen "hopp" når jeg scroller helt ned på siden? Jeg scroller ned, så sender siden meg automatisk noen centimeter oppover.