Tråd: Open AI
View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg er nysgjerrig, men selv om Blender-eksempelet virker stripped-down nok til å være en ganske marginal ståkarakter i beste fall, kan jeg ikke nok om Blender til å si det sikkert. Hvis noen gidder å kjøre disse, så kan vi kjøre code review...
Selv kom jeg også så langt som til "telefon?? fuck det" under registrering.

1a
Design a C# program that can generate a sequence of numbers. Prefer newer language versions and modern C#. The program should support generating fibonacci numbers and triangular numbers. It should also support switching between generator functions, as well as allowing a developer to implement custom generator functions.
Use whatever paradigm you find best.
Vis hele sitatet...
1b (hvis den ikke allerede spytter ut noe OOP-basert)
Design a C# program that can generate a sequence of numbers. Prefer newer language versions and modern C#. The program should support generating fibonacci numbers and triangular numbers. It should also support switching between generator functions, as well as allowing a developer to implement custom generator functions.
Use object-oriented programming.
Vis hele sitatet...
1c hvis noen gidder: samme som over, men "Use functional programming"

2
Og mindre trivielt:

Design a C# program that simulates rolling 6 6-faced dice and awards points based on the following conditions:
- if all dice have the same value: 4000 points
- if all dice are different: 2000 points
- if three or more dice share one value: 1000 points if the value is 1, otherwise 100 points multiplied by the value
- if a die does not match another rule: 100 if it is a 1, 50 if it is a 5, otherwise zero points.
Vis hele sitatet...
Vet som sagt ikke hva forventningene mine er, unntatt "blandet".
C# er bare fordi det er språket jeg kan best, og jeg er nysgjerrig på om den takler basic OOP utenom alle "BiL eR KjØrEtØy"-eksemplene den må ha lest. Jeg lurer også på hva den ender opp å gjøre med terningspillet, og om noe av dette faktisk blir riktig.
Sist endret av robhol; 28. desember 2022 kl. 11:12.