View Single Post
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Sånn er det mange som røyker bare røyker cannabis. Men FEIL. Ifølge politiet er du nok en smånarkoman-småkriminell gutt. Du må ikke glemme hvordan verden utenfor "miljøet" ser på cannabis, veldig mange ser på det som like ille som heroin! Uvitenhet er vår værste fiende, og opplysningsarbeid er vanskelig å bedrive når man i deres øyne driver med narkotika og dermed er kriminell. (kanskje spesielt i lavere alder, fremdeles uenig i at folk under 18 i det hele tatt bør prøve, kan faktisk klappe meg selv på skuldra og si at jeg var flink nok til å vente)
Vis hele sitatet...
Hehe, du må innrøme at fristelsen var dær lenge før du fyllte 18? :P
Er FULLT klar over hvordan verden utenfor "miljøet" er, kjenner folk i alle aldre, og alle miljøer Jeg kan slutte når jeg vil (ikke kom og si at "det sir dem alle" før dette har jeg bevist før meg sjøl i mange måneders mellomrom, og kan slutte helt også men jeg ser ikke grunn enda, må liksom nyte livet litt også i og med at jeg ikke får låv å dra å feste og ha det gøy der. og er fullt klar over konsekvenser med alt fra politi til familie og psykisk helse.

Ble et veldig dårlig innleg har en kompis som venter ute så må stikke nu, snx