View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Ja takk, gjerne! Jeg vet ikke engang hvordan det ser ut når en Mac krasjer/fryser, så det blir artig.
Vis hele sitatet...
For min del så er det som regel feks at man skal åpne et program, men ingenting skjer. Så man venter et par minutter og det skjer ingenting, man trykker et par ganger til men det skjer ingenting. Plutselig blir det åpnet 100 av det programmet, PCen fryser og man må RSe. Når den fryser så skjer jo nettopp det, den fryser.

En rein kræsj har jeg aldri opplevd med Mac, men det har jeg forsåvidt ikke opplevd personlig med Windows heller. Men av de jeg kjenner så er det cirka like normalt med kræsj hos både Mac og Windows.

Så at noen i tråden sa at hvis man går fra Windows til Mac så begynner alle å elske Mac. I mitt og flere andre i tråden sitt tilfelle så er jo det feil. Jeg likte ikke Windows Vista og prøvde ut Mac, trodde det skulle bli megabra men den gang ei. Windows 7 kom etter hvert, og det er tusen ganger bedre enn OSX noen gang blir å få til.

Windows 8 derimot, er valget mellom W8 og OSX så ville jeg valgt OSX. Men så kan man heldigvis skifte operativsystemer på datamaskinen sin.